Umowa serwisowa i usługi

Umowa serwisowa

Umowa serwisowa dotyczy  systemów Raks i enova365, jak również dedykowanych rozwiązań programistycznych. W zamian za określoną miesięczną kwotę i w ramach wybranego wariantu zobowiązuje Softpoint  do reagowania na zdarzenia pojawiające się w czasie użytkowania systemu i skutecznego naprawiania pojawiających się usterek.

Jakie korzyści daje umowa?

Umowa wsparcia zwiększa poziom bezpieczeństwa Twojej firmy:

Dodatkowo świadczymy usługi:

Wdrożenia systemu

Proces wdrożenia jest najważniejszym etapem wprowadzenia nowego systemu ERP.
Od jego jakości zależy dalsza praca na systemie.

Nasza wiedza i doświadczenie to gwarancja:

Szkolenia

Pomoc zdalna

Zapraszamy do korzystania z tej metody wsparcia.

Analiza przedwdrożeniowa

Stanowi integralną część samego wdrożenia. Pozwala ustalić, jakie są oczekiwania przedsiębiorstwa w zakresie projektowanego rozwiązania informatycznego i które obszary firmy wymagają szczególnego wsparcia systemu.

Analiza przedwdrożeniowa się z następujących elementów:

Aplikacje webowe i integracje

Tworzymy nowoczesne aplikacje oparte o przeglądarkę internetową. Charakteryzują się UI opartym na funkcjonalnych i nowocześnie wyglądających komponentach DevExtreme, jak również wydajnym serwerem baz dancych i serwerem aplikacji Tomcat.

Zintegrujemy również Twój system z dowolnym innym systemem.