Umowa serwisowa i usługi

Umowa serwisowa

Umowa serwisowa dotyczy  systemów Raks i enova365, jak również dedykowanych rozwiązań programistycznych. W zamian za określoną miesięczną kwotę i w ramach wybranego wariantu zobowiązuje Softpoint  do reagowania na zdarzenia pojawiające się w czasie użytkowania systemu i skutecznego naprawiania pojawiających się usterek.

Jakie korzyści daje umowa?

Umowa wsparcia zwiększa poziom bezpieczeństwa Twojej firmy:

  • zapewnimy gwarantowany czas reakcji ,Twoimi problemami zajmiemy się priorytetowo;
  • czas naszej pracy, połączenia zdalnego, rozliczany jest korzystniej (co 30 minut, zamiast standardowego rozliczenia za każdą rozpoczętą godzinę).

Pakiet umów serwisowych

 MINISILVER 2GOLD 4PLATINUM 10VIP 20
Weryfikacja potrzeby aktualizacji
Konsultacje telefoniczne
Zapytania mail/sms/Messenger
Prace programistyczne
Czas reakcji24 godziny24 godziny12 godzin6 godzin2 godziny
Usługi zdalne - godziny241020
Usługi na miejscu - godziny123
Wartość pakietu15030054013002400

Dodatkowo świadczymy usługi:

Wdrożenia systemu

Proces wdrożenia jest najważniejszym etapem wprowadzenia nowego systemu ERP.
Od jego jakości zależy dalsza praca na systemie.

Nasza wiedza i doświadczenie to gwarancja:

  • płynności zmiany systemu
  • jakości zaproponowanych usprawnień i rozwiązań
  • zadowolenia.

Szkolenia

  • Indywidualne lub grupowe.
  • Online lub w siedzibie klienta.
  • Prowadzone są przez doświadczonych wdrożeniowców łączących wiedzę produktową z merytoryczną.

Pomoc zdalna

  • Natychmiastowa, profesjonalna, nieograniczona godziną czy dniem tygodnia.
  • Wystarczy dostęp do Internetu i niewielka aplikacja pobrana z naszej strony.
  • Całkowicie bezpieczne - to Klient musi uruchomić aplikację i zezwolić nam na połączenie.

Zapraszamy do korzystania z tej metody wsparcia.

Analiza przedwdrożeniowa

Stanowi integralną część samego wdrożenia. Pozwala ustalić, jakie są oczekiwania przedsiębiorstwa w zakresie projektowanego rozwiązania informatycznego i które obszary firmy wymagają szczególnego wsparcia systemu.

Analiza przedwdrożeniowa się z następujących elementów:

  • ocena aktualnego systemu klienta
  • ocena aktualnych procesów biznesowych klienta
  • określenie celów biznesowych jakie mają być osiągnięte po wdrożeniu systemu
  • określenie procesów biznesowych, które będą podlegały informatyzacji
  • analiza dokumentacji występującej w organizacji i określenie zakresu zmian
  • potrzeby w zakresie automatyzacji systemu

Aplikacje webowe i integracje

Tworzymy nowoczesne aplikacje oparte o przeglądarkę internetową. Charakteryzują się UI opartym na funkcjonalnych i nowocześnie wyglądających komponentach DevExtreme, jak również wydajnym serwerem baz dancych i serwerem aplikacji Tomcat.

Zintegrujemy również Twój system z dowolnym innym systemem.