Umowa serwisowa i usługi

Umowa serwisowa

Umowa serwisowa dotyczy  systemów Raks i enova365, jak również dedykowanych rozwiązań programistycznych. W zamian za określoną miesięczną kwotę i w ramach wybranego wariantu zobowiązuje Softpoint  do reagowania na zdarzenia pojawiające się w czasie użytkowania systemu i skutecznego naprawiania pojawiających się usterek.

Jakie korzyści daje umowa?

Umowa wsparcia zwiększa poziom bezpieczeństwa Twojej firmy:

  • zapewnimy gwarantowany czas reakcji ,Twoimi problemami zajmiemy się priorytetowo;
  • czas naszej pracy, połączenia zdalnego, rozliczany jest korzystniej (co 30 minut, zamiast standardowego rozliczenia za każdą rozpoczętą godzinę).

Pakiet umów serwisowych

 SILVER 2
2 godziny
GOLD 4
4 godziny
PLATINUM 10
10 godzin
VIP 20
20 godzin
Weryfikacja potrzeby aktualizacji
Konsultacje telefoniczne
Zapytania mail/sms/Messenger
Czas reakcji24 godziny12 godzin6 godzin2 godziny
Pomoc zdalna
Usługi na miejscu - godziny123
Wartość pakietu*30060016003000

*Przedstawione ceny i zakresy pakietów mają charakter poglądowy i nie stanowią oferty handlowej w rozumieniu przepisów Kodeksu Cywilnego. Warunki świadczenia usług ustalane są indywidualnie, a nich potwierdzeniem jest zawarcie umowy serwisowej.

Dodatkowo świadczymy usługi:

Wdrożenia systemu

Proces wdrożenia jest najważniejszym etapem wprowadzenia nowego systemu ERP.
Od jego jakości zależy dalsza praca na systemie.

Nasza wiedza i doświadczenie to gwarancja:

  • płynności zmiany systemu
  • jakości zaproponowanych usprawnień i rozwiązań
  • zadowolenia.

Szkolenia

  • Indywidualne lub grupowe.
  • Online lub w siedzibie klienta.
  • Prowadzone są przez doświadczonych wdrożeniowców łączących wiedzę produktową z merytoryczną.

Pomoc zdalna

  • Natychmiastowa, profesjonalna, nieograniczona godziną czy dniem tygodnia.
  • Wystarczy dostęp do Internetu i niewielka aplikacja pobrana z naszej strony.
  • Całkowicie bezpieczne - to Klient musi uruchomić aplikację i zezwolić nam na połączenie.

Zapraszamy do korzystania z tej metody wsparcia.

Analiza przedwdrożeniowa

Stanowi integralną część samego wdrożenia. Pozwala ustalić, jakie są oczekiwania przedsiębiorstwa w zakresie projektowanego rozwiązania informatycznego i które obszary firmy wymagają szczególnego wsparcia systemu.

Analiza przedwdrożeniowa się z następujących elementów:

  • ocena aktualnego systemu klienta
  • ocena aktualnych procesów biznesowych klienta
  • określenie celów biznesowych jakie mają być osiągnięte po wdrożeniu systemu
  • określenie procesów biznesowych, które będą podlegały informatyzacji
  • analiza dokumentacji występującej w organizacji i określenie zakresu zmian
  • potrzeby w zakresie automatyzacji systemu

Aplikacje webowe i integracje

Tworzymy nowoczesne aplikacje oparte o przeglądarkę internetową. Charakteryzują się UI opartym na funkcjonalnych i nowocześnie wyglądających komponentach DevExtreme, jak również wydajnym serwerem baz dancych i serwerem aplikacji Tomcat.

Zintegrujemy również Twój system z dowolnym innym systemem.