Umowa serwisowa dotyczy systemów Raks i enova365, jak również dedykowanych rozwiązań programistycznych.
W zamian za określoną miesięczną kwotę i w ramach wybranego wariantu zobowiązuje Softpoint do reagowania na zdarzenia pojawiające się w czasie użytkowania systemu i skutecznego naprawiania pojawiających się usterek.
Jakie korzyści daje umowa?
Umowa wsparcia zwiększa poziom bezpieczeństwa Twojej firmy:
zapewnimy gwarantowany czas reakcji ,Twoimi problemami zajmiemy się priorytetowo;
czas naszej pracy, połączenia zdalnego, rozliczany jest korzystniej (co 30 minut, zamiast standardowego rozliczenia za każdą rozpoczętą godzinę).
Pakiet umów serwisowych
SILVER 2
GOLD 4
PLATINUM 10
VIP 20
Weryfikacja potrzeby aktualizacji
Konsultacje telefoniczne
Zapytania mail/sms/Messenger
Prace programistyczne
Czas reakcji
24 godziny
12 godzin
6 godzin
2 godziny
Usługi zdalne - godziny
2
4
10
20
Usługi na miejscu - godziny
1
2
3
Wartość pakietu*
300
600
1600
3000
*Przedstawione ceny i zakresy pakietów mają charakter poglądowy i nie stanowią oferty handlowej w rozumieniu przepisów Kodeksu Cywilnego. Warunki świadczenia usług ustalane są indywidualnie, a nich potwierdzeniem jest zawarcie umowy serwisowej.
Dodatkowo świadczymy usługi:
Wdrożenia systemu
Proces wdrożenia jest najważniejszym etapem wprowadzenia nowego systemu ERP.
Od jego jakości zależy dalsza praca na systemie.
Nasza wiedza i doświadczenie to gwarancja:
płynności zmiany systemu
jakości zaproponowanych usprawnień i rozwiązań
zadowolenia.
Szkolenia
Indywidualne lub grupowe.
Online lub w siedzibie klienta.
Prowadzone są przez doświadczonych wdrożeniowców łączących wiedzę produktową z merytoryczną.
Pomoc zdalna
Natychmiastowa, profesjonalna, nieograniczona godziną czy dniem tygodnia.
Wystarczy dostęp do Internetu i niewielka aplikacja pobrana z naszej strony.
Całkowicie bezpieczne - to Klient musi uruchomić aplikację i zezwolić nam na połączenie.
Zapraszamy do korzystania z tej metody wsparcia.
Analiza przedwdrożeniowa
Stanowi integralną część samego wdrożenia. Pozwala ustalić, jakie są oczekiwania przedsiębiorstwa w zakresie projektowanego rozwiązania informatycznego i które obszary firmy wymagają szczególnego wsparcia systemu.
Analiza przedwdrożeniowa się z następujących elementów:
ocena aktualnego systemu klienta
ocena aktualnych procesów biznesowych klienta
określenie celów biznesowych jakie mają być osiągnięte po wdrożeniu systemu
określenie procesów biznesowych, które będą podlegały informatyzacji
analiza dokumentacji występującej w organizacji i określenie zakresu zmian
potrzeby w zakresie automatyzacji systemu
Aplikacje webowe i integracje
Tworzymy nowoczesne aplikacje oparte o przeglądarkę internetową. Charakteryzują się UI opartym na funkcjonalnych i nowocześnie wyglądających komponentach DevExtreme, jak również wydajnym serwerem baz dancych i serwerem aplikacji Tomcat.
Zintegrujemy również Twój system z dowolnym innym systemem.
Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.Akceptuję